Vi är inte dumma.

Nej jag tänker inte lägga ut nästa del förrens vi fått 11 kommentarer FRÅN OLIKA IP-ADRESSER.
Accepterar inte att en & samma person har suttit och skrivit massa kommentarer bara för att få delen.
Visst vi uppskattar att ni gillar den, men vi gillar inte att ni ljuger för oss. Det är bara helt respektlöst att göra såhär. Visst vi skriver för att det är kul. Men när folk börjar göra såhär.. Nä fy vad arga vi bli!
Jag tror mycket väl att du som gjorde detta och läser detta känner igen dig. Gör inte om det. Då lägger vi ner allting. En ursäkt godtas dock!
7 Kommentarer är från en och samma person. Så snälla, vill nu ha nästa del så  behöver vi bara 7 kommentarer från OLIKA IP-ADRESSER.
(Ip-adress= Din dator = du. Vi ser alltså vilken dator du har kommenterat från. Så vi kan polisanmäla allt osv..)
-
Komigen nu!! :)
/emelia

Kommentarer
Postat av: Differnettaste.webblogg.se

Novellen är gryym!! :)

2011-02-27 @ 11:31:35
URL: http://differenttaste.webblogg.se/
Postat av: Lina

förlåt för det jag gjorde.. jag ville bara vara snäll och inte såra er. det jag gjorde var inte för att försöka få fram ett till kapitel i en novell, utan jag ville bara att ni skulle veta att det ni gör, gör ni bra.. men sorry...

2011-02-27 @ 14:49:39
Postat av: Anonym

Asbra novell men asså vad skulle polisen göra? Säga okej och sen åka vidare.. Dom skulle nog inte bry sig. Och sen så kan det ju vara så att det finns 2 syskon i familjen och att båda läser och kommenterar.

2011-02-27 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0