Dreams do come true #35

FÖRRA DELEN:
Efter ett tag så slutade vi snacka och vi vände våra huvuden mot Justin igen och han var fortfarande lika duktig men när han såg att jag kollade på blev han lite generad så han blev sådär gulligt oseriös. Snygge Lucas började skratta och han vände sig om mot mig och frågade:

- If you want to enjoy him, do it!

- M-me? Sa jag och blev helt svarslös! Skulle jag få vara med?

- Yes ofc Mrs Bieber!

- Hahahahahahah I like that boy! Sa jag och pekade på honom, sen gick jag fram till Justin och vi var helt galet oseriösa, och det var såå häftigt, även om vi bara skojjade bort det. Sen tog Lucas världens finaste bild på oss när vi kysste varandra innan Justin fortsatte seriöst igen.


Jag posade med honom ett litet tag. Sedan gick jag och satte mig ner igen. Jag kände mig nöjd och glad! Jag hade fått mycket beröm när jag plåtades med Justin. Så just nu var jag på toppenhumör! Underbart! Efter ungefär en kvart så var han helt klar och dem hade snackat lite om någon tidning men jag var inte precis med i dialogen. Jag, Justin och Kenny åkte tillbaka till hotellet och tanken med att jag skulle åka hem redan imorgon bitti gjorde mig lite nedstämd.
- So Shawty.. what do you wanna do today? Frågade han mig och log sådär gulligt och snällt.
- I don´t know actually.. maybe we can have a picknik in the park? Svarade jag.
- YES! And then we can finish the evening on the beach! Sa han och log mycket flörtigt.
- That would be great honey. Sa jag och la mig öve honom i sängen.
Efter att vi hade legat och myst i hans säng så satte vi på oss lite slappare och svalare kläder då vi hade märkt att det var otroligt varmt ute och det gick inte att ha på sig leggings. För nu hade det slutat regnat och då var det ju sådär fuktigt! Dessutom så fick man ju mer färg om man gick barbent. Justin satte på sig ett par vita snygga byxor, en vit T-shirt och en svart cardigan över det medans jag drog på mig en vit klänning, älskar klänningar !
- I have to fix the food now and I want you to be surprised so you have to wait here. Sa han flirtigt, pussade mig på kinden och sprang sedan iväg.
Haha jahapp tänkte jag.. men sen fick jag syn på Justins dator och jag hade ju inte varit inne på ett tag så jag loggade in på Facebook och kollade det senaste.. inget speciellt hade hänt förutom att jag fick ungefär 50 vänförfrågningar varenda dag men det var jag van vid.. Självklart accepterade jag dem inte utan valde att ha Facebook privat och bara för mina vänner. Och ett par hot- och hatmejl med men raderade dem utan att läsa dem som vanligt! Eftersom varken Bella eller Cassandra var online så skrev jag i deras loggar:
Till Bella:
Tjenamorsigalosh bästavän! Hur har du det i Sverige utan mig egentligen?! Inte så bra va.. nä trodde väl det ;)
Fast du får ju ifs vänja dig nu :(
GISSA VAD JAG HAR GJORT IDAG?! Nää förresten.. det får du reda på när vi ses (a)
Puss jag älskar dig så mycket så jag SPRICKER<3

Till Cassie:
Hallådär min fina bästis<3
Saknar du mig lika mycket som jag saknar dig?!
Jag har det helt underbart iaf i L.A. , helt sjukt vad häftigt det är här asså! :o
Har en döhäftigsak att berätta för er när jag kommer hem, åker på förmiddagen imon så vi kanske hinner ses på kvällen.. annars får vi ses på onsdagsmorgon, LOVEYOU(L)


Sedan loggade jag ut från Facebook och loggade sedan in på twitter, samma sak där, galet många nya följare och många elaka meddelanden men jag bryr mig faktiskt inte ett piss! Innan jag loggade ut därifrån med så tweetade jag:
Having the best time in my life with the best boy in my life, iloveu.



Jag loggade snabbt ut för jag orkade inte ta emot massa skit från haters nu men jag älskade att "reta" dem, moahaha! Världens populäraste kille är faktiskt MIN! Och jag måste få skryta om det, ibland, hehe.
Jag loggade ut från twitter och sen kollade jag på Justins bilder, guuud vad många dem var men så galet söta! Jag gick in på "Family" och hittade massor av bilder på Justin tillsammans med hans små söta syskon Jazmyn och Jaxon och dem var faktiskt rätt lika, även fast dem inte hade samma mamma. Sedan gick jag till "Friends" och då kom det upp massor av bilder på massa killar och en tjej.. Först blev jag lite avundsjuk men sen kom jag på vad Bella och Cassie hade berättat. Att det fanns en tjej som hette Caitlin och hennes lillebror Christian var väldigt bra kompis med Justin, och jag skulle inte oroa mig för den där Caitlin för hon var tydligen väldigt snäll och även ifall dem hade varit tillsammans så var dem bara vänner nu. Så då lugnade jag ner mig igen. Sen kom det upp en bild på Justin och två killar som jag tyckte kände igen, hmm vad var det dem hette nu... Ryan och Man...Can... Chaz!! Justin det ja! Ryan och chaz var ju hans bästa kompisar, det måste vara dem här två killarna! Hehe Ryan var ju riktigt snygg tänkte jag, fast INGET jämfört mot Justin, gud nej.
- I´M HOOOOOOOOOOOOOOOOOME! Skrek Justin medans han slängde upp dörren och kastade sig mot mig.
- Hahahah omg Justin, take it easy! Sa jag och skrattade åt honom för han var så söt.
- Hahaha neverever in my life! Sa han och pussade mig i hela ansiktet!
- Haha what´s the matter with you?! Sa jag och la undan datorn och pussade honom lika mycket tillbaka.
- You is the matter! You make me craaaaaaaaaazy!
- And you make ME crazy! Sa jag och slog till honom med en kudde.
- AHA, and now you wanna fight? HUUH? Sa han utmanande, men han kunde aldrig vara allvarlig så man såg allt leendet bakom hans dåligt fejkade allvarliga uttryck.
- UHM..... YEAH! Sa jag och tog alla fyra kuddar innan han tog dem. Han slängde sig på mig och vi hade kuddkrig i ungefär i fem minuter, sen tog han mig i handen och vi gick bort mot en park. Faktiskt ovanligt lite papparazzis här runt parken, dem måste ha missat oss när vi gick ut från hotellet.
Han hade tagit med varsin jättegod kycklingsallad och varsin colaburk, båda vi var som galna i cola! Drack det typ hela tiden! Sen la han fram massa olika chokladsorter och lite vindruvor och hämtade en gitarr som stod bakom ett träd.
- Haha Justin, who put a gitar behind that tree?
- Hehe, Kenny. Sa han generat.
- Haha aww, so what shall you sing? Can I deside?
- Of course baby! Sa han och såg förväntansfull ut.
- I want you to play... one less lonely girl in acoustic version, that´s my favourite!
- Haha aww, I like it to!
Han sjöng den med sin otroligt gulligt hesa röst och tittade väldigt sällan ner för att kolla om han spelade rätt utan det var i mina ögon han tittade i mina ögon hela tiden. Jag kände att jag fick tårar i ögonen men som tur var så började jag inte gråta, gud jag hatar att jag är så känslig när det gäller sånt här. När han hade spelat klart så fick jag inte fram varken ljud eller ord så jag sträckte mig fram för att kyssa honom, han gjorde detsamma och jag kan lova, detta var den bästa kyssen EVER! Vi satt så ganska länge och efter ett tag märkte jag att det var två tjejer som stog lite längre bak och glodde på mig med världens bitchblick som verkligen skrek du ska dö. Jag kände igen dem fula ansikten och fick en tillbaka blickfrån när vi skulle in på hoteller första gången, det var dom tjejerna som glodde så elakt på mig då med! Men herregud, har dom följt efter oss eller? Äckligt! Jag glodde lika bithigt tillbaka och tog tag i Justins nacke och kysste honom länge och sedan log jag mot dom, haha fan vad ägda! Sen gick dom iväg och vi åt upp det sista. Det började nu bli mörkt så vi packade ihop sakerna, sen tog han min hand och vi gick iväg mot stranden.
- Aww Justin look at that puppie! Sa jag och pekade på en jättesöt liten golden retriver valp som lekte med en boll på en gräsplätt.
- Haha yeah that was cute! Sa han och vi skrattade lite åt den för det såg så roligt ut.
- I´ve always wanted a dog, but my parents is sooo boring! Sa jag, och det stämde faktiskt, kunde jag inte få en hund om jag inte hade några syskon lixom?!
- Maybe you get one some day baby. Sa han och pussade mig på kinden.
När vi var framme vid stranden gick vi en bit i vattnet, båda blev rätt så blöta men det gjorde inget. Sen satte vi oss ner och han höll om mig, jag lutade mig mot hans axel och allting var perfekt! Så satt vi i några minuter och sen avbröt jag tystnaden med en kyss.
Efter ett tag började det blev lite kyligare så vi bestämde oss för att gå hemmåt. Han tog min hand men då märkte jag att jag fick ett sms, som löd:
"Det är inte över än om du tror det, Sarah."
______________________________________________________________________________________________
VAD FAAAAAAN VAR DET DÄR?! Och vem var det från?!
Hm.... det återstå att se i nästa kapitel...
Men annars då, vad tyckte ni om denna delen..? :) Försök att skriv lite mer än "superbra som vanligt" så att vi vet lite mer om era åsikter ;)
Ni fick ett ganska långt nu p.g.a den dåliga uppdateringen i helgen!

Efter 13 kommentarer FRÅN OLIKA IP-ADRESSER får ni nästa, och snälla vänner, snälla skriv i eran hotmail eller blogg om ni har det så att vi ser ip-adresserna, please?<3

Pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Mooa

Lika bra som vanligt x))

2011-02-28 @ 15:17:40
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

Drama!, drama!, drama! Kolla gärna min nya blogg där jag ska skriva en novell :) Och kommentera gärna om ni har något tips vad som kan hända, för jag har rätt dålig fantasi ^^

2011-02-28 @ 15:53:06
URL: http://jdbnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Kenza

jätte bra :)

2011-02-28 @ 18:11:02
URL: http://kenzas.se
Postat av: Svarten97

Tycker det är bra att ni tog med ett photo shoot i förra och i början av detta kapitelet, det har jag inte läst i någon annan novell om Bieber :)

Tycker också att det är bra att du skriver dialogerna på engelska ;)

Kram @Story_Reader97 / Madeleine

2011-02-28 @ 19:06:13
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Åh :) men skriv lite så att det känns som att det tar längre tid än vad som står, som när dom hade kuddkrig, kan man ju skriva vad som hände och så? :P

2011-02-28 @ 19:34:00
Postat av: Differnettaste.webblogg.se

Wihii bra :D

Ah håller me Anonym

2011-02-28 @ 19:44:15
URL: http://differenttaste.webblogg.se/
Postat av: Alicee

Skirbra! Men vad kmr hända nu?! xO

Älskar denhär novellen! Den känns verklig<3

2011-02-28 @ 21:36:19
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Ida

jättebra! :D

as usel! ;)

2011-03-01 @ 22:47:06
Postat av: Ida

ojj blev as usel jag mena as usual, hehe ;D

2011-03-01 @ 22:48:45
Postat av: Elise

Haha naww vad gulligt kapitel! ;)

2011-03-02 @ 08:54:45
Postat av: Anonym

amazing!

2011-03-02 @ 16:30:10
Postat av: B E C C A

Supersuperbra! :D

2011-03-03 @ 10:31:05
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0