Dreams do come true #32

FÖRRA DELEN:
Jag blev visad där till ingången och på en tjejs signal skulle jag tydligen ut.
Jag hörde Chelsea säga:
- So Justin.. We have a little surprise for you! I think you are gonna be really happy..
Hon fortsatte:
- WEEEEELCOME IN! Skrek hon.
Tjejen vinkade till mig. Nu skulle jag tydligen in.
Jag andades in djupt. Sedan gick jag ut. Jag såg hur Justin vände sig om.

Det började blixtra kameror. Och jag såg hur publiken stirrade konstigt på mig. Man kunde se, i deras blickar hur de undrade vem jag var. Jag gillade känslan. Jag gillade den starkt. Av att ha allas uppmärksamhet på en.
Justin spärrade upp ögonen. Han blundade, öppnade dem igen. Nu kastade han sig upp från fåtöljen och sprang mot mig. Jag började skratta och sprang mot honom också. Jag kastade mig i hans famn.
- SARAH!!!!!
- Hi Justin!! Jag skrattade lyckligt.
Vi kramade om varandra länge, sedan satte han händerna på min midja och kysste mig mjukt.
Publiken "oooohh":ade och applåderade.
- Sarah!! I can't believe your here! I'm speechless, i don't know what to say! Sa han och kramade om mig igen.
Jag fnissade.
- Who planned this!? It's the best surprise ever.
- It was Chelsea! She called me for a few days ago, and wondered if i wanted to come and surprise you, and ofcourse i wanted that! I've missed you so much! Sa jag och kramade han igen.
- Chelsea, thank you so much! I don't know how i can ever thank you enough for this! Sa han och kramade henne.
- Haha, it was nothing. I saw on Ellen how much you missed her. And i wanted your fans to see how she is. And i really think they gonna like her! Right Beliebers? Sa hon och blickade ut mot publiken.
- YEEEEEEAAAAAH! Jublade dem.
Jag kände mig så lycklig. Dem gillade mig!
Eftersom vi alla stod upp, bad Chelsea oss att sätta oss ner. Men det fanns ju bara två fåtöljer, så Justin drog ner mig i hans knä. Jag vände mig om och tittade på honom. Åh vad jag hade saknat han!
Han log sitt berömda "flirt-biebersmile" och jag kände hur jag blev varm i hela kroppen. Jag skratt-log tillbaka mot honom och vände mig sedan om till Chelsea.
b i l d   f r å n   g o o g l e

- Sooo! How did you cute guys meet? Undrade hon nyfiket och kollade på oss.
- Well.. Började jag.
- I was not actually a fan. But, my friends, Bella & Cassie are! And i know they're watching right now, so; Hey Bella, hey Cassie!! No, back to the topic. And when Justin was in Stockholm-Sweden, my friends was on his concert...
Justin fortsatte:
- Yes, and when the concert was over. I was on my way to my dressing-room, when suddenly bumped in to Sarah.
I was shocked by her beauty. And i think it was love at first sight. I asked her what she was doing there, and she said she was gonna meet her friends there. But it was wrong corridor. So we talked a little bit. And then i asked her out on a date.
Vi båda log mot Chelsea. Jag kände mig som världens lyckligaste tjej just nu.
- Aw! What an amazing story. Well thank you ladies and gentlemans for coming, and thank you Justin Bieber and his wonderful girlfriend!
Vi tackade och kramade Chelsea och sedan gick vi ut till omklädningsrummet.
- Juuuustin! Pep jag och kastade mig om hans hals.
Jag var ju tvungen att behärska mig där ute.
- Sarah! I can't believe your here. I'm so happy right now!
Sa han och pussade mig i hela ansiktet. Han avslutade med munnen. Och gav mig sedan en riktigt lång kyss.
- I've missed you so much honey! I love you! Sa han sedan.
- I've missed you more. And i love you too! I'm so happy to be here. Sa jag och tittade upp på honom.
- So how long are you gonna stay? Undrade han och hans ögon glittrade.
- 2 days! So we can spend a little time together!
- That's even better! Sa han lyckligt.
Jag fick behålla klänningen, så jag packade ner den i min väska och bytte om till lite mer vardagliga kläder. Sedan tog Justin min hand och vi log hela tiden mot varandra medans vi gick ut. Där stod det en del fans, om man säger så.
- Woooow! Sa jag chockat. Det var inte direkt lite fans. Dem visste väl alla att Justin skulle vara där.
Det var också massa fotografer där, och jag fick nästan ont i ögonen av alla blixtar. Men jag log på så gott jag kunde. Några fans undrade om Justin kunde ta kort med dem, han nickade.
Jag gick undan så han kunde få ta med dem själv.
- No, we want you in the picture too! Sa fansen glatt.
- Oh, really? You do? Sa jag förvånat.
- Ofcourse! Sa dem och vinkade till mig.
Jag ställde mig bredvid dem och log. Dem sa tack och gick sedan iväg.
Nu kom Kenny, för det hade börjat samlas ganska mycket fans. Och fick några ta kort, ville alla göra det.
Så Kenny hjälpte oss till bilen. Jag pustade ut när jag kom in.
Justin bara log mot mig.
- So.. What are we gonna do these days? Undrade jag och såg på honom.
- Well, i thought. That now, we can just go home to my hotel and hang out. And enjoy the time we have together.
Then a little later, i thouhgt that maybe we can go and see a movie, and if you want to.. go and eat dinner? Like a date? Sa han och log flirtigt mot mig.
- It sounds great sa jag.
Han la handen mot min kind, och kysste mig försiktigt.
Han viskade sedan.
- I've missed you really much Sarah. I'm so glad you are here now.
- I've missed you too! And i'm really happy right now. I don't think i can be happier.
Sedan somnade jag tungt på hans axel och bara han fanns i mina drömmar...
Det var ju trots allt en del tidsskillnad mellan Sverige och L.A......
.........

Aaaaw! Så underbart, och så romantiskt. Dem är så söta tillsammans, ellerhur!? Kanske inte världens mest spännande del. Men jag lovar, det är så mycket spännande inplanerat... *Ler elakt*
& Vill också tacka er som kommenterade, ni är så himla snälla för det berömmet ni ger mig!
Ni kan inte fatta hur glad jag blir. Fortsätter ni så kan ni räkna med en riktigt god uppdatering haha! :D Det peppar mig så mycket...
Hoppas jag orkar lägga upp en till del ikväll! Vad säger ni, vill ni ha den? ;)
Kommentera lite då!
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill ha mer!! :D

2011-02-18 @ 22:28:33
Postat av: Alice

Typ det bästa kapitlet!! MER! xD<3

2011-02-18 @ 22:42:59
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKITBRAAA!!!!! <3

2011-02-18 @ 22:47:22
Postat av: B E C C A

Helt otroligt vad bra det är :D

2011-02-19 @ 01:40:14
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: .

aaaaaw, va gulliga dom e

2011-02-19 @ 10:52:50
Postat av: Ida

åhh så gulligt! :)

Ni skriver jätte bra noveller!!!! :D

2011-02-19 @ 23:09:26
Postat av: Fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712



Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-02-20 @ 00:12:15
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0