Dreams do come true #31

FÖRRA DELEN:

Jag bytte till kanal 3.
- Hallåå! Varför bytte du!? Sa Cassie surt.
- Äsch, det var ändå reklam och dessutom ska Justin vara med i Ellen nu! Titta där kommer han, schhhhh!
- Hihi. Fnissade Bella & Cassie.
Han var lika snygg som vanligt. Snyggare. Han blev bara snyggare för var dag som gick. Jag suckade.
Vilken tur jag har som har världens underbaraste och snyggaste pojkvän. Men vad jag saknade honom!
Hon frågade lite hans film Never say never. Och lite andra vanliga saker. Jag satt och drömde mig bort om honom..
När jag plötsligt hör henne säga..;
- So Justin.. here comes the question i think every girl wants to know.. Are you single or do you have a girlfriend?

Jag kände hur jag blev alldeles varm och nervös i kroppen. Jag satt på helspänn.
Justin var helt tyst. Det gick flera sekunder. Nu blev jag ännu mer nervös. Jag tittade oroligt på Cassie och Bella.
Dem nickade mot mig.
- No.. I don't. Sa han tillslut.
Det kändes som allt liv rann ur mig. Varför sa han nej!?
- Oh you don't? Well, listen Beliebers! Your big leader is still available! Skrek Ellen ut till publiken och alla skrek och jublade.
Plötsligt avbröt Justin.
- I JUST KIDDING! I DO HAVE A GIRLFRIEND! Skrek han glatt.
Det blev helt tyst i studion.
- Oh, you really do? This is not a joke ha? Undrade Ellen lite sarkastiskt.
- No, no. I'm serious now. I have a girlfriend. And i hope you Beliebers wont stop like me for that. Because i really like her!
- Ohhh... Can we get a name Justin? Sa Ellen ivrigt.
- Uhm.. Yeah, her name is Sarah. And she's watching this right now!
- Well hello Sarah! You are a lucky girl! Sa Ellen och vinkade mot kameran.
Jag kände mig helt varm innuti. Jag hade den bästa pojkvännen i världen!
Ellen fortsatte:
- Do you wanna say something to Sarah Justin? Undrade Ellen.
- Yes! Hi Sarah, you are the BEST girlfriend ever! I love you so much, and i can't wait until you are coming.
I miss you so much!
- Awwwhhhh. Jag började gråta. Han var så underbar!
- Aw that's so cute Justin! The most amazing boyfriend beliebers! Sa Ellen och tittade mot "Beliebersen" som stod i publiken. Dem var helt tysta och chockade.
Man såg på Justin att han började bli nervös. Han tittade på Beliebersen och log tveksamt.
Några började skrika lite. Typ "Congratulations" och sånt. Men några satt bara tysta.
För att det inte skulle bli för pinsamt fortsatte Ellen med lite andra frågor. Sedan var det dags för han att gå. Och beliebersen jublade. Dock inte lika starkt som förut.
- Öhm.. Jaa.. Vad ska man säga om detta då? Undrade jag.
- SKOJAR DU ELLER!? DU HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN DIN DUMMER! Tjöt Bella.
- Ja visst är han.. Fnittrade jag och drömde mig bort.
- Och strunta i Beliebersen! (dem elaka då) Sa Cassie.
- Jaa.. Jag får väl göra det helt enkelt!
Vi bytte tillbaka till filmen vi såg. Helt plötsligt ringer min telefon.
- Vänta! Jag ska bara ta det här! Ropar jag till tjejerna som knappt märker någonting, för dem är så inne i filmen.
Jag sprang upp till badrummet och låste om mig. Det såg ut som ett utländskt nummer, så jag prövade försiktigt att svara på engelska.
- Hello..? Sa jag orsäkert.
- Hi Sarah! I'm Chelsea Lately, from the Chelsea Lately show, you know?
- Uhm yeah hi.. how did you get my number? Sa jag förvånat.
- I Have my sources! Sa hon hemlighetsfullt.
- Haha okay.. so is it something special you want? Undrade jag.
- Yes it is! Justin is gonna be on my show about a few days. And now when it's official that you guys are dateing, i thought that we could surprise him. And in the middle of the show, you just turn up. I think he is gonna be really happy! Sa hon glatt.
- Oh! How fun! It sounds great. I miss him so much so i would love to do that! But, isn't it very expensive with you know the fly-tickets? Sa jag lite oroligt.
- Oh honey! Don't worry for that! We stand for the tickets, back and forth.
- Okay, that's great. But when will i come? Undrade jag.
- We send you a taxi to the air port about two days, it will arrive by ten. So be ready then! Okay? And a taxi will also pick you up in L.A when you arrive. So see you then, and pack some clothes for 2 days. Because then your flight home will go. I thought that you maybe wanted to spend some time with you love! Bye!
*klick*
Oj... Det där var.. Överraskande tänkte jag. Men vad roligt! Det pirrade av spänning i min mage.
Jag sprang ner till tjejerna.
- Giiiiirls! Ropade jag glatt.
- Vad är det?! Ropade dem nyfiket när jag kom in till tv-rummet med ett brett léende på läpparna.
- Chelsea Lately ringde just, jag ska till L.A om 2 dagar och hälsa på Justin när han är med i hennes show, och jag skall överraska honom! SKA DET INTE BLI KUL!?!?! Tjöt jag glatt till dem.
- Åh Sarah! Vi är så glada & avundsjuka för din skull! Gud vad roligt! Skrek Bella och dem kramade om mig.
-
1  D a g   s e n a r e   p å  k v ä l l e n :
------------------------------------------------------------
Åh panik! Jag hittade inte mina Ray Ban solglasögon och min iPod. Dem var helt försvunna!
- MAMMAAAA! JAG HITTAR INTE MINA SOLGLASÖGON OCH MIN IPOD!!!!! Skrek jag förtvivlat.
- Dem ligger i din handväska gumman. Ta det lugnt! Är du redo att åka? Undrade mamma obeskymrat.
- Åh tack gode gud! Ja jag är redo, ska bara ta på mig mina kläder!
Eftersom jag skulle resa långt, så skulle jag ta lite mjukare kläder. Men ändå med stil. Så jag valde ett set från H&M jag köpte förra veckan.
S a r a h ' s   s a k e r
Jag kollade i min väska, och där låg min älskade gröna iPod Nano och mina Ray Ban Wayfarers. Jag tog min lilla resväska och handväska och sprang ner till mamma.
- JAG ÄR REDO! Utbrast jag glatt.
- Okey gumman! Let's go! Sa hon och tog min resväska och gick mot taxin som nu stod utanför.
Jag var sååå taggad! Jag hade verkligen en känsla av att detta skulle bli riktigt roligt.
Mamma hjälpte mig till gaten, jag kramade mamma hejdå och sedan försvann hon bland folkmängden. Jag gav tjejen min biljett och sedan gick jag ombord på planet. Jag hittade till min plats.
Jag tog upp godiset och tidningarna jag köpt innan och satte mig tillrätta. Efter en kvart lyfte planet.
Jag satte i hörlurarna från iPoden och musiken gick igång.
-
Jag vaknade med ett ryck när en dam ropade i högtalarna:
"My ladies and gentlemens, we have now arrived in Los Angeles. Thanks for flying with us, and we wish you a happy vacation!"
Jag blev genast mer taggad. IIIIH! Nu är jag i LOS ANGELES! HOLLOWOOD! Woho!
Jag gick ur flyget och möttes av en bländande sol. Jag log för mig själv, och tog upp solglasögonen.
När jag kom in på flygplatsen "Lax" som den heter, den mest kända. Så var det rätt mycket folk där.
Men jag såg en dam stå med en skylt där det stod mitt namn och efternamn på.
Jag skyndade mig dit med väskorna i högsta hugg!
- Hello! You must be Sarah, Justin's girlfriend? Undrade damen och log.
- Yes i am! Nice to meet you. Log jag tillbaka.
- Im Jessica McCarter. I'm gonna drive you to the studio, and then i'm gonna do your make-up.
- Okay! Sa jag glatt.
-
Vi gick iväg till bilen. Det var nog den snyggaste jag sett! En röd cab.. Jag nästan dreglade.
Men nu var det bråttom. Det började närma sig mitten av showen och jag skulle snart in.
När vi kom till studion föste Jessica med mig till smink-rummet och fixade mitt och och smink osv..
Hon gjorde hollywood-lockar och jag kände mig som en stjärna!
-
Sedan tog hon mig till garderoben, och sa att jag fick välja vilken klänning och vilka matchande skor jag ville!
Det var som himmelriket.. Men nu var det bråttom! Jag såg en beige tajt klänning och bestämde mig för den. Sedan tog jag ett par svarta lackpumps med en rosett där fram. Det var suuuuper snyggt! Jag tog på mig det och gjorde mig redo för ingång!
(sån klänning fast beige -->)
Jag blev visad där till ingången och på en tjejs signal skulle jag tydligen ut.
Jag hörde Chelsea säga:
- So Justin.. We have a little surprise for you! I think you are gonna be really happy..
Hon fortsatte:
- WEEEEELCOME IN! Skrek hon.
Tjejen vinkade till mig. Nu skulle jag tydligen in.
Jag andades in djupt. Sedan gick jag ut. Jag såg hur Justin vände sig om..

FORTSÄTTNING FÖLJER!
Woohoo, spännande va? :D Har ju SUGIT på uppdatering denna veckan. Så här blev en långis. Minst 2 delar till kommer att komma upp ikväll också! Härligt va?
Kommentera gärna vad ni tyckte om den här delen! Nästa snart. Ska bara äta middag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra!!!

2011-02-18 @ 20:45:50
Postat av: B E C C A

Asbra! :D Fyfan vilken rolig del! :D

2011-02-18 @ 21:01:24
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du/ni är as duktiga på att skriva!!! Å vad spännande ! Jag har värkligen ingen aning vad Justin Kmr sägga!!!!!

2011-02-18 @ 21:01:45
Postat av: Ida

åhh spännande :D

2011-02-18 @ 21:07:32
Postat av: .

jättte bra, meeeeer!

2011-02-18 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0