Dreams do come true #28

FÖRRA DELEN:

Just som jag tänkte på detta, avbröts mina tankar av att min mobil ringde. Det var Scooter..

Jag suckade.

- Hi Scooter..

- Hi Justin. We have to talk about this with your girlfriend Sarah. It wont work!

- Scooter, i need to have some private life too! I love Sarah.

- But she live in Sweden! This is not gonna work.

- But she is gonna move. About a few weeks, she moves here to atlanta.

- What about your fans Justin? What do you think they will say?

Scooter började bli ganska arg nu.

- Scooter! It will work. If they just don't catch us on picture, they can't say anything.

- They already have! Justin THIS WONT WORK!

- YES IT WILL SCOOTER! Sa jag panikslaget.

- No Justin, this wont work. You can't be together with Sarah, you have to break up.

______________________________________________________________________________________________

Jag blev rasande när jag hörde hans uppkäftiga röst precis som om jag var någon jävla sak som inte hade känslor och precis som att Sarah bara var som en leksak som jag inte behövde längre! Så jag började skrika åt honom och kände att jag hade gråten i halsen! FAN! Att jag alltid ska vara så jävla känslig nu när jag måste visa mig stark..!

- NO SCOOTER, DO YOU KNOW WHAT?! SARAH MEANS A LOT TO ME, AND I CAN HANDLE MY CAREER AND HAVE A GIRLFRIEND, AND I DON´T CARE ABOUT THE BELIEBERS RIGHT NOW, IT´S SARAH THAT I WANT AND NOW WHEN I HAVE HER, YOU CAN´T JUST COME AND DESTROY EVERYTHING!

- Damn take it easy Bieber!

- NO YOU TAKE IT EASY!!

- Justin listen to me now.. I gotta call your mum later and then we have to discuss this!

- YEAH do that! But my mum is on my side so GOOD LUCK! Skrek jag och la på, slängde mig på sängen och kände att min ögon blev helt fyllda av tårar så det var lika bra att låta dem komma, och det kan jag lova att dem gjorde. Efter ett tag knackade det på dörren och det var mamma som sa att det var mat, men när jag inte svarade så öppnade hon dörren och sprang fram till mig.

- Honey?! What´s happend!? Sa hon och började klappa mig på ryggen, min mamma är alltid så snäll och hon får en alltid på bättre humör så jag vände mig mot henne och hon blev helt skräckslagen när hon såg hur röd jag var om mina ögon. När jag berättat allt såg jag hur arg hon var, nästan så att hon började skaka lite! Arg på Scooter förståss!

- That was NOT OK, did you say that he would call me later? Sa hon allvarligt.

- Yepp he will, I just don´t understand him, I love Sarah and she will move here and everything, and now?! He wants me to break up with her!!

- Justin.. don´t ever and promise me, EVER break up with Sarah because somebody tell you to do that, okey?! Love is more important that anything else! Sarah is a good girl and I know that you can handle her and the career. Sa hon och log mot mig.

- Thanks mum, I love you.

- Love you to Justin, come on now, it´s foooooood! Sa hon och jag blev genast på bättre humör, ville egentligen ringa Sarah nu och berätta allt om mamma men hon sov säkert nu, klockan var väl runt 10 där..

Efter maten var klar så skulle jag och mamma bara ha mysigt och titta på TV men då ringde Scooter och jag gick ut för jag orkade inte höra när dem pratade, mamma skulle antagligen snacka med honom ett rejält tag.. Så jag gick ut och bara gick och gick, tillslut satte jag mig på en bänk och bestämde mig för att ringa Chaz, en av mina bästa vänner, han fanns där på något sätt alltid när man behövde honom, det är så skönt, för man vet alltid vart man har honom, och han förstår en så bra...

Efter nästan en timma så började det bli lite kyligt i bara min t-shirt så jag beslöt mig för att gå hem. På vägen mötte jag ett par trevliga beliebers men som tur var så skrek dom inte utan var riktigt roliga och trevliga så jag stog där och pratade med dem ett tag och man såg hur lyckliga dem var! Jag älskade verkligen att göra folk glada, älskade känslan av att göra något bra. Konstigt nog frågade dem inget om Sarah... dom kanske inte sett bilderna tänkte jag. Med ett leende på läpparna gick jag hem och som tur var så pratade mamma inte längre.

- Hi mum!

- Oh hi Justin, come here! Sa hon och man märkte att hon hade gråtit lite, hon var så känslig min mamma.

- So.... what did you say?

- He was so... yeah you know.. stubborn, but i´m your mother so he gave up in the end!

- NICE MUM! Sa jag med ett stort leende.

- Everything for you Justin! Ofc you and Sarah should be togheter! Only two weeks and then she move! Do you look forward?

- Haha what do you think?!

- Haha aww sweety, maybe we can ask them if they want to come here for dinner some day when they live here? I think that would be great! Sa mamma och  jag blev så glad att hon trivdes med dem. Det värmde verkligen.

- Yes, funny!

 

Efter att vi sett på TV ett tag så gick jag upp på mitt rum och twittrade:

Girl, your beautiful<3

Fansen blev galna men jag orkade inte bry mig så mycket, var så himla trött, uppdatera även lite på facebook men sen gick jag la mig, skönt att sova tidigt någon dag med, om jag inte minns fel skulle jag på någon plåtning imorgon, kul! Med tanken på att det var tisdag imon och en dag mindre tills jag får hålla om henne, min Sarah, gjorde att jag somnade snabbt, med ett leende på läpparna!

 

Sarahs perspektiv:

När jag vaknade på morgonen märkte jag att det var molnigt, fan! Jag som ville bli riktigt brun innan jag flyttade så jag kände mig sådär sommarfräsh! Men okej... jag är faktiskt redan ganska brun, hehe. Jag gick ner och gjorde frukost och sen åt jag det framför datorn, och det var då som jag märkte hur lite klockan var! 08.13, herregud vad är det för fel på mig?! Varför somnar jag inte om?! Men nej, jag var inte trött så struntsamma... Jag loggade in på facebook, kollade lite bloggar och sen twitter, det var då som jag såg en text som gjorde hela min morgon:

"Girl, your beautiful<3"

stog det på den och jag blev helt varm i hjärtat! Jag smsade tillbaka för jag ville inte att alla hans galna fans skulle veta vem jag var, än. Någon dag ska han ju berätta det men det får han själv göra!

"Boy, you´re more beautiful<3"

sen kom jag på att klockan var två på natten hos honom! FAN, hahahaha! Började jag skratta åt mig själv, seriöst, jag har sämst humor..! När jag vart inne på datorn lite till så beslöt jag mig för att vara sådär snäll mot mina föräldrar idag så jag bäddade snabbt min säng. Sen smög jag ner och gjorde frukost till dem och serverade på sängen.

- Godmorgon världens bästa föräldrar, hoppas ni är hungriga!

- Åh godmorgon gumman, gud va gullig du är! Sa mamma och log.

- Godmorgon tjejen, har du hämtat tidningen också? Frågade pappa och flinade retandes, som vanligt!

- Tänk för att jag har det!! Sa jag högt och slog den lite lätt i huvudet på honom, haha!

- Såhär ska en semestermorgon börja! Sa han och man såg att dem njöt.

Efter ett tag när jag var uppe på mitt rum ropade pappa bestämt ner mig. När jag kom ner såg han allvarlig ut men inte arg!

- Sarah.. du är med i tidningen, du och Justin.

- Oj... jaha ah det var häromdagen det kom massa papparazzis.. Svarade jag generat, jävlar vad pinsamt tänkte jag!

- Hmm... jag ser det. Mumlade han.

- Men snälla Peter, dom är ju tillsammans, tror du att dom inte pussas då? Sa hon allvarligt men flinade lite, jag tyckte det var så pinsamt så jag gick därifrån.

Jag gick upp på mitt rum igen och när jag loggade in på facebook och twitter var det nu......det fanns inte ord. Hjälp, tänkte jag.

____________________________________________________________________________________________

Oj vad kan det vara hon blev så chockad över?!

Kan det ha med det som stog i tidningen att göra? :o

Hoppas ni tyckte om kapitlet, nu får jag tyvärr säga hejdå... ses nästa vecka (tror jag).

Tack för att ni följer och kommenterar, det betyder guld!

Nästa kapitel får ni av Emelia (och många efter dem) när vi fått 15 kommentarer :)

Bieberpussar till er alla :D<3 loveya!



Kommentarer
Postat av: mikaela

jag har ingen aning men grymt bra!

2011-02-10 @ 21:56:03
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Alice

Spännande! As always ;)<3

2011-02-10 @ 22:21:32
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Bomber och granater!! :))

2011-02-10 @ 22:34:01
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: B E C C A

OMB!! :O Typ hot och skit från massa fans? :O

2011-02-10 @ 23:12:15
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeerrrrrrrrr!!!!<<33 jättebra!:)

2011-02-11 @ 14:17:03
Postat av: Anonym

hot från fans -.-

fortsätt!!!

2011-02-11 @ 15:47:34
Postat av: Mooa

Såå braa ;)

2011-02-11 @ 18:50:46
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Mandii

SÅÅÅ JÄVLA GRYMT MERAA!!

2011-02-11 @ 19:38:24
URL: http://thashit.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

SÅ HIMLA BRAAAAA !!!

2011-02-11 @ 20:19:48
Postat av: kajsa

jätte bra, snälla mer ikväll!!!!

2011-02-11 @ 22:35:13
Postat av: Johanna

Har nu suttit och läst alla avsnitten, jättebra.

Snälla mer ikväll !! :)

2011-02-12 @ 20:14:33
URL: http://johannamalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0