Dreams do come true #26

FÖRRA KAPITLET:
Jag väntade några minuter. Sedan vibrerade telefonen igen.

"What did he do!? If he hurted you, he will regret he ever lived. Are you okay?

Yes sure honey. Okay i call you tomorrow then"

Jag svarar:

"I'm okay. We take it tomorrow. But i'm gonna sleep now, i love you very much. And see u soon!

Miss u. Alots of goodnight kisses to my wonderful boyfriend. /Sarah"

Svar:

"Okay sweetie. I miss u even more! Goodnight kisses to my wonderful and beautiful girlfriend. I Love you.

/Justin"

Jag log och tänkte på hur underbar pojkvän jag hade. Och jag somnade den natten med mobilen mot hjärtat..

____________________________________________________________________________

Jag vaknade dagen efter av att jag knappt fick någon luft och av att jag svettades jättemycket, inte så konstigt, jag sov under mitt duntäcke och det var ca 27°C utomhus.. Bra jobbat Sarah! Tänkte jag och skrattade åt hur patetiskt rolig jag var ibland. Jag gick ner till köket och gjorde frukost som jag sedan åt ute på altanen i solskenet.

- Gooddmooorning daddy! Skrek jag till pappa som inte märkte mig eftersom han klippte gräset.

- Nämen hej gumman! Va trevligt att du har vaknat såhär tidigt, klockan är ju bara halv tolv!! Skämtade han.

- Haha kul... det är ju sommarlov, inte sant?! Svarade jag kaxigt.

- Sant gumman.. Hoppas du inte bestämt något för ikväll för morfar har bjudit hem oss på middag och om du undrar vart mamma är nu så är hon och handlar, nu måste jag fortsätta, puss! Skrek han och fortsatte med gräsmattan.

Jag dukade undan och jag in på toaletten och fixade mig, fast sminkade mig gjorde jag inte, jag älskar att gå utan smink! Särskilt på sommarn då man får mycket snabbare färg om man inte har det. Och sen satte jag på mig mina favorit - jeansshorts, dom som jag typ alltid har. Och sen ett gulligt ljusgult linne med spets på. Klockan var nu tolv hos mig vilket betyder att den är.... sex på morgonen hos Justin! Äsch, tänkte jag, jag skickar ett sms nu så får han läsa det när han vaknar.

"Hello baby, I know that you are sleeping now, and I can only imagine how cute you are right now, haha.

Anyway, what shall you do today? :)

Miss and luv u a lot, kisses from Sarah<3

And you know what?! It´s monay today wich means exactly two weeks til we move, eeeiiipp"

Jag blir så glad när jag tänker på honom, och jag är så glad att jag har honom, att han är min. Och att det är Justin Bieber gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen, alla vill vara i den sitsen jag är i! Haha älskar att det är just mig han valde! Men eftersom jag inte fick något svar vilket jag visste att jag inte skulle få så beslöt jag mig för att vara duktig och packa ytterligare några flyttlådor, för att jag inte skulle behöva göra allt i slutet!

Efter två timmar var jag helt utmattad men jag hade verkligen fått mycket gjort så jag tänkte gå ner och skryta lite om det för mina föräldrar.

- Hej mamma! Nu har jag packat ganska mycket så du vet, hehe.

- Hej gumman! Åh va bra, längtar du? Det är bara två veckor kvar idag!

- Haha jag vet, och ja det gör jag faktiskt! Mitt liv kommer ändras helt och ååh jag kan inte sluta tänka på det, fast jag hatar att Bella och Cassie inte kan flytta med, haha.

- Haha nej men du vet ju vad vi pratat om, allt kommer bli bra. Men klockan fyra ska vi gå till morfar så var beredd om två timmar!

- Okej, jag går över till tjejerna undertiden, puss!


Jag ringde Bella och sa att jag kommer över till henne, haha jag brukar aldrig förvarna utan bara komma, men är dom borta så säger hon alltid det. När jag kom dit så ringde vi Cassie och några minuter senare var även hon där. Vi beslöt oss för att bara chilla vid Bellas pool idag så det gjorde vi.


Helt plötsligt när vi låg där och solade så pep det till i min telefon och jag förstod med en gång att det var Justin! Jag läste smset och det stod:


"Hello there shawty<3

Haha yep I was sleeping but the one who is cute is YOU!

Today I´m going to be interviewed for something.... I don´t remember, hahaha!!

And then.. go to the studio and talk about a new song, FUN :D

I think the new song is called Pray!

Miss you to, yeah see you in about two weeks!<33

And... what do you do today honey??

Kisseeess from Bustin Jieber!"



 

- Hahahaha han är så knäpp!! Skrattade jag och tjejerna tittade konstigt på mig.

- Vafan snackar du om Sarah, haha? Frågade Bella.

- Haha det var Justin som skickade ett sms till mig och vadå Bustin Jieber lixom?! Haha han är sjuk, på ett sött sett!

- Awww, jag är så glad för din skull! Sa Cassie och log och Bella höll med.

- Hehe thanx brudarna, men jag fattar inte hur ni kunde "sluta gilla" honom så snabbt?!

- Haha inte jag heller men det kändes helt enkelt inte rätt när jag såg hur han kollade på dig och ah.. det är ingen idé och har aldrig varit.. så jag får hitta någon annan helt enkelt, men visst är hans musik grym! Babblade Cassie på....

- JAJA, låt Sarah svara nu ditt tjatmonster!

"Okey, fun! Good luck sweety<3

I am with the girls right know and yeah just relax :D

Call me later, MISS YOU AND YOUR LIPS!<3"


"Ofc I will, haha I miss your lips to ;) RAAUUWWR.

And tonight... I have to tell you something... about Scooter -.-"

 

Jag blev så nervös av vad han skulle berätta så jag svarande inte ens på det sista. Solade några minuter till med tjejerna och sen så gick jag hem för att sedan gå hem till morfar på middag..

______________________________________________________________________________________________

Ohnooo!! Vad tror ni Scooter har att säga?! Han kommer väl inte förstöra för dem... eller?

Gissa allt ni kan! Den som gissar rätt vinner... ÄRAN! ;)

När vi fått 13 kommentarer får ni reda på det!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

AWESOME !!!

2011-02-06 @ 20:09:50
Postat av: Anonym

Kanske att.. hm.. jag vet inte haha men det var iaf bra :)

2011-02-06 @ 20:46:42
Postat av: mikaela

ingen aning men det är kyyyyyyyyyyyl att läsa :)))

2011-02-06 @ 21:07:30
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: ''Den Bästa''

Jätte Braaigt x))

2011-02-06 @ 21:45:44
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: B E C C A

Asbra! :D Typ.. att han är jobbig? Haha, nej, jag har ingen aning! :O

2011-02-06 @ 22:03:53
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Mandii

SKEEET BRA !!!

2011-02-06 @ 22:29:58
URL: http://thashit.bloggplatsen.se
Postat av: Julia s

Sjukt bra!!!!!! Oj! Jag har värkligen ingen aning !

2011-02-07 @ 07:43:17
Postat av: kajsa

sååååå bra snälla skriv mer!!!!!!!

2011-02-07 @ 15:31:45
Postat av: .

han kanske tycker att dom inte ska träffas mer?

2011-02-07 @ 16:29:34
Postat av: Jennie

ingen aning men fortsätt så man får seee :D

2011-02-07 @ 18:40:55
Postat av: Anonym

jättebra skrivet! :D

2011-02-07 @ 21:35:11
Postat av: Anonym

Skit bra!

2011-02-08 @ 15:53:51
Postat av: Anonym

jätte bra!

2011-02-08 @ 20:19:22
Postat av: Svarten97

14 komentarer nu, du måste skriva det snaaart!! :)

bra kapitel

2011-02-09 @ 22:10:02
URL: http://Svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0