Dreams do come true #24

FÖRRA DELEN:

- Honey, your not ove... Han skulle precis torka bort en tår från mitt ansikte. Men han blev avbruten av telefonen

som ringde, det var hans såklart. Jag suckade lite lätt.

- I'm not gonna take it. Sa Justin bestämt.

- What if it's important? Just check who it is anyway.. sa jag till honom.

- Okay.. Sa han och tog upp mobilen. Hans ansikte förvreds genast till oroligt....

- Justin who is it?

_______________________________________________________________________________________________
Justins perspektiv:
Faan! Scooter, vad vill han nu då?! Justeja, dom jävla bilderna syns väl över hela världen nu och Scooter min kära lilla manager som är så orolig hela tiden ska väl ringa och ge mig en ordentlig utskällning i suppose.. Men fan heller att jag tänker förstöra den sista minutrarna jag har med Sarah på två veckor genom att antagligen gräla med Scooter..
Sarahs perspektiv:
- Damn, it was Scooter, hehe I clicked him.
- Haha why Justin?
- I think it´s about the pictures you know and I don´t want that fight now, hehe.
- I understand that, and sorry again for - hann jag säga innan Justin avbröt mig.
- Sarah, no! No sorry, okey?! It´s just Scooter who is so .... yes.. Scooter.
- Okay.. Svarade jag och höll på mitt fina halsband och lutade mitt huvud mot hans axel och han tog hans arm runt mig, så satt vi i några minuter till men sen blev det så mörkt så då avbröt Justin tystnaden.
- Uhm.. I think I have to drive you home know.. the clock is soon twelve and I have a long day tomorrow.. Sa han ledsamt men jag reste mig upp, tog han i handen och log mot honom till svars.
På vägen hem till mig sa vi inte så mycet, båda var ledsna för det var ju ungefär två veckor tills vi skulle träffas nu, och när man umgåtts med honom dag ut och dag in i nästan en vecka så vet jag redan nu att det kommer bli sjukt svårt. Tillslut var vi framme och han parkerade utanför mitt hus, jag knäppte loss mig men sen tittade jag bara rakt fram. Justin gjorde detsamma och vi var knäpp tysta.
- I´m gonna miss you so much! Sa jag och slängde mig i hans famn och började gråta, högt.
- I´m gonna miss you to Sarah.. but I promise, I´ll text you all the time, haha, and I call you at least one time everyday.. okey shawty? Sa han och smekte mig på kinden.
- Yes.. if you promise me that...? Sa jag och snyftade.
- Promise, and don´t forget Sarah, your the one and only for me.
- And your the one and only for me. Svarade jag och sträckte mig fram och kysste honom, han besvarade den och vi kysstes så länge att vi fick avsluta den genom att skaffa nytt syre! Vi fnissade lite men kysstes en gång till, nästan lika länge. Sen öppnade jag min dörr och han tog tag i min hand och jag vände mig om.
- I love you, Sarah. Sa han och kollade generat med seriöst på mig, jag kände att tårarna skulle komma vilken sekund som helst men glädjen stoppade dem och jag sken upp som en sol.
- I love you to Justin. Sa jag och gick ut ur bilen och stängde dörren men han körde ner rutan.
- I´ll text you when I´m home at my hotel so don´t fall asleep now, shawty.
- I won´t! Sa jag och log glatt, vände mig om och började gå mot min dörr, söt som han är så körde han inte iväg utan väntade till jag hade gått in, när jag stängt dörren gick jag fram till fönstret och jag kunde se honom vinka så jag gjorde detsamma, sen körde han iväg.
- Haha vad gör du min lilla flicka? Frågade pappa mig.
- Haha oj! Sitter ni här och tittar på tv, vad trevligt, haha jag vinkade till Justin.
- Aww va söt du är hjärtat, är ni typ.. ihop nu? Frågade mamma.
- Haha ja mamma, vi är tillsammans.
- Jag tycker mycket om pojken och hans mamma men du får ändå ta det försiktigt, han är så väldans känd och du är ett väldans stort hot mot alla hans fans nu, men det vet du om va? Sa pappa bestämt till mig med sin grova göteborgska.
- Jag vet pappa, jag är försiktig, ni känner ju mig.
- Det är bra älskling, vill du se lite på tv med oss en stund eller ska du gå upp på ditt rum? Frågade mamma.
- Nej jag sitter gärna här med er ett tag, vad kollar ni på?
- Ett sånt där spännande naturprogram, men vi kan ändra om du vill? Svarade mamma.
- Åh animal planet, jag älskar det här!
Jag förstod faktiskt inte varför jag tog det så bra det här med Justin, varför lipade jag inte? Jag hade ju världens största separationsångest... Jaja, kanske för att han lovat mig att ringa varje dag.. När jag kollat på TV i ungefär 40 minuter pussade jag dem godnatt och gick upp på mitt rum, bytte om till pyamas och under tiden jag tvättade bort mitt smink så fick jag ett sms av Justin.
"Sorry that I did´t text you before but Scooter called me again.. I have talked to him now and he is really mad because he thinks that the best for my career is to focus but I also talked to my mum and she is really mad att Scooter now because he don´t deside over me and my mum have also seen how happy I am with you so don´t worry about that! I´ll talk with him more about that anouther day..!
I already miss you and I call you tomorrow when I´m in atlanta, love you Sarah<3
Your the best, and I really mean that..
Kisses from your Justin<33"

"Okay.. glad your mother likes me at least, haha, can´t wait til tomorrow then!
Love you to and YOUR the best!
A lot of hugs and kisses from santa claus<33"

"Haha always that funny, love my santa most of all<3"

Efter det somnade jag med ett leende på läpparna.
Nästa dag:
Knackknack!! Bonkade det på dörren.
- Godmorgon gumman, sa mamma och gick in i mitt rum och drog upp persiennerna och solen bara flög in i mitt rum kändes det som!
- Mmmm hej på dig med mamma!
- Frukosten är snart klar och klockan är redan tio så nu får du allt masa dig upp. Sa hon och nynnade på något när hon gick ut, då märkte man att hon var sådär lycklig. Och då var jag lycklig. Även om det var söndag och jag inte kommer träffa Justin på hmmm vad blir det.. imon är det måndag och två veckor kvar alltså två veckor och en dag (!!) så känns det faktiskt som att det kommer bli en bra dag..
Efter frukosten bestämde jag mig för att först bättra på brännan i ungefär en halvtimma, sen tog jag tag i vad jag behövde och städade mitt rum! Sen hade jag fått två flyttkartonger av min mamma som jag skulle lägga det som jag behövde allra minst under dessa två veckor som var kvar i. Efter en timma hade jag lyckats fylla dem med onödiga saker som tavlor, prydnader m.m. När klockan var ungefär ett bestämde jag mig för att slå en pling till tjejerna och undra om de villa hitta på något skojjigt underdagen.
_____________________________________________________________________________________________
Sådärja, nu var Justin påväg hem och hon har redan satt igång med flytten.
Vad tycker ni om detta kapitlet och novellen i stort?
Kommentera gärna mer än bara "jättebra" så vet vi lite mer i detalj plus om vi ska förbättra något? :D
All kärlek till er som gör oss så peppade!!! Efter 11 kommentarer får ni nästa :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

de behövs inget mer, skit bra!

2011-02-02 @ 20:33:53
Postat av: Anonym

Åååååh den är så himla bra , Love it !! Sluta allllldrig med den här novellen

2011-02-02 @ 20:59:46
Postat av: B E C C A

Det är jättebra! :) Kommer inte på något som jag tycker borde bli bättre x)

2011-02-02 @ 21:47:07
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att den är jättebra och ni behöver inte ändra på någonting.

2011-02-02 @ 22:41:29
Postat av: Anonym

bra! men det är inte så mycket inlevelse lixom om ni fattar ;)

2011-02-03 @ 00:12:27
Postat av: Svarten97

Bra kapitel, men var var det hon skulle flytta till nu igen? :P

2011-02-03 @ 16:00:35
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Lisa

Hej, jag har nyss påbörjat min JB novell! Kika gärna in och kommentera! :) En ny del kommer ikväll!

2011-02-03 @ 16:13:26
URL: http://itsaboutjdb.blogg.se/
Postat av: Julia s

Sjukt bra!

2011-02-03 @ 21:07:34
Postat av: .

ni behöver inte ändra någonting, ni skriver jätte bra

2011-02-03 @ 21:13:03
Postat av: ''Den bästa''

Jaa, vad ska ni ändra på? Jag kommer faktiskt inte på något, just nu.



Lika bra som alltid, i det stora hela ;)

2011-02-03 @ 21:20:48
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Mandii

LOVE IT <33

2011-02-03 @ 21:46:45
URL: http://thashit.bloggplatsen.se
Postat av: Julia s

Skit bra på att skriva e ni!!!!

2011-02-04 @ 18:25:34
Postat av: Linnéa

SV: naaaw, tack! :D va med i tävlingen !

2011-02-04 @ 20:24:45
URL: http://biebernovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0