Dreams do come true #23

FÖRRA DELEN

- Aww, thank you Justin, I don´t know what to say.. it´s so.... beautiful! Sa jag och fick tårar i ögonen.
- Do you understand now how much I love you? Frågade han.
- Everytime when your not with me you have to wear this, because if you forget me or find someone else... Försökte han säga men jag avbröt honom snabbt!
- FIND SOMEONE ELSE?! What are you thinking about me Justin?! Your my everything! Sa jag och hans leende blev bredare än aldrig förr..




- Your the best Sarah!
- Your better. Sa jag och log emot honom. Han kysste mig.
- What do you wanna do now? We just have e few hours left, to spend our time. Sa han ledsamt efter att han avslutat kyssen.
- I don't know.. I Just want to spend the time with you.
- Yes.. Maybe we can watch a movie? And the go out and watch the sun go down? Sa han och tittade på mig.
- Sounds like a good idea. Wich movie do you wanna see? Undrade jag medans jag funderade.
- I don't know, what kind of movie do you wanna see?
- A romantic movie! But not too sad. Sa jag med glittrande ögon.
- Okey my love. Where are the movies? Sa han och såg sig förvirrat runt i rummet. Jag skrattade åt han, han såg så söt ut.
- There they are. Sa jag och pekade på bokhyllan, som var ungefär 1 meter ifrån honom.
- Oh, haha, stupid me! Sa han och flinade lite generat.
- Aw. No, just too cute. Sa jag med ett leende.
Han valde någon film, jag såg inte riktigt vilken det var. Men han satte i den i min tv, och sedan la han sig ner bredvid mig i sängen. Jag kunde inte koncentrera mig på filmen så mycket. Jag låg mest och tjuvkikade på honom.
Tillslut märkte han det, och gav mig en puss.
- How long have you been watched me? Undrade han med ett retsamt flin på läpparna.
- Uhm what..? Sa jag förvånat och försökte verka oskyldig. Men samtidigt kände jag att jag blev lite generad.
- God, i could eat you up! Your too cute. Sa han och tog mitt ansikte i sina händer och började pussa mig i hela ansiktet.  Jag fnittrade.
- Justiin! Your will kiss me to death! Sa jag och skrattade.
- Mmmmm.. mumlade han och fortsatte.
Tillslut tog jag bort hans händer och gav han en riktig kyss istället.
- That's better huh? Sa jag med "glimten i ögat"
- Oh yeah.. give me another one before we go out!
- Maybe..
- PLEASE NOW! Sa han och såg galen ut. Med hundögon också såklart.
- Hahaha.. SKrattade jag och gav han en lång kyss. Sedan tog jag han i handen och drog med honom ut till altanen. Jag tog fram solstolarna och ställde dem bredvid varandra.
Vi satt en stund där och höll varandra i händerna. Och bara njöt av den sista tiden, och solnedgången.
Jag tänkte på hur bra jag faktiskt har det. Men det skulle bli jobbigt utan Justin dem här 2 veckorna.
Men jag skulle klara det, för sedan skulle vi få vara tillsammans!
- I will miss you so much under these two weeks my Sarah. Sa Justin precis, som om han kunde läsa mina tankar.
- I will miss you too. Sa jag ledsamt.
- Yes, but then we can be together forever! Sa han och försökte verka optimistisk.
- I don't want you to go! But you have to. And i know i maybe overreacting a little, but i just like you so much.
Sa jag medans jag torkade bort en tår som föll från mitt ansikte. Det kom en till, och en till, och en till..
- Honey, your not ove... Han skulle precis torka bort en tår från mitt ansikte. Men han blev avbruten av telefonen som ringde, det var hans såklart. Jag suckade lite lätt.
- I'm not gonna take it. Sa Justin bestämt.
- What if it's important? Just check who it is anyway.. sa jag till honom.
- Okay.. Sa han och tog upp mobilen. Hans ansikte förvreds genast till oroligt....
- Justin who is it?

SLUT FÖR DENNA DEL! :) Vad tycker ni? Vem tror ni det är som ringer? Vad kommer han/hon säga? Vad händer?
KOMMENTERA, nästa del när vi fått 11 kommentarer! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra

2011-02-01 @ 22:39:16
Postat av: B E C C A

Suuuuper! :D

2011-02-02 @ 08:06:17
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

azuuuum <3

2011-02-02 @ 08:56:38
Postat av: amanda&saga

Gillar du justin bieber noveller?

Då ska du läsa våran blogg! Vi skriver två stycken noveller.

& Sjävlklart behöver du inte läsa båda. Du kan ju bara läsa en om du vill.



Puss&kram

/amanda&saga

2011-02-02 @ 09:01:09
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar verkligen eran novell :D<3

2011-02-02 @ 10:18:19
URL: http://jbstoryy.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Mer!!!!!!!!

2011-02-02 @ 11:58:31
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

mer aaahhh bli galen!

2011-02-02 @ 14:47:33
Postat av: ''Den Bästa''

Lika bra som vanligt xD



Glöm nt min novell www.uandmee.bloggplatsen.se

2011-02-02 @ 15:20:38
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

IH VAD BRA! :D

2011-02-02 @ 15:36:12
Postat av: Jennie

skit bra!

2011-02-02 @ 15:53:32
Postat av: Alice

Bra som alltid!xD <3

2011-02-02 @ 15:56:24
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-02-02 @ 19:21:24
Postat av: claudia

lägg ut nästaaa!

2011-02-02 @ 19:46:48
URL: http://cclaudiavisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0