Jag är verkligen en dålig människa.

Hej alla små söta och underbara novelläsare där ute!
-
Jag skriver detta för att jag vill be om ursäkt. Jag är verkligen den dåligaste människan som finns. Jag vet inte vad det är med mig. Jag suger på allt som har med tid att göra.
Vi tappar mer och mer läsare för varje dag för att jag suger på att starta igång med saker.
Men helt ärligt. Förlåt, verkligen verkligen. Jag är så himla ledsen. Jag önskar jag kunde gottgöra er på något sätt.
Förstår hur irriterade/ledsna ni måste bli varje gång ni klickar in på StoriesaboutJB & ser att det inte har kommit ut någon ny del..
-
Jag ska försöka gottgöra er. Ska skriva nästa del. Nu, redan nu. Verkligen nu! Och den ska bli hur lång som helst. Så ni tycker det blir jobbigt att läsa tillochmed! Nej men jag vet inte.
Hoppas verkligen ni förlåter mig... Jag är nämligen så dålig på att skriva delar, Sofie gör det mycket bättre än mig. Jag skriver kort, o-ofta och inte dramatiskt.. i know you inte gillar det.
ska försöka bättra mig.. kanske dock inte kommer skriva lika ofta, utan sofie kommer kanske skriva lite mer eller så.
-
Förlåter ni mig?
Vad är eran tanke om detta?
Kram på er finafina bloggläsare ♥

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej igen..

tycker inte du ska be om förlåtelse! du är jätte bra och kan ske behöver lite tid att komma på saker!

jag ska ge lite reklam för dig på facebook om det går bra :) mvh: mirre och issa

2011-04-20 @ 07:51:14
URL: http://mirreissabieber.blogg.se/
Postat av: emma

förlåter dej ;) bara du lägger in ny del snart :D

2011-04-20 @ 22:26:04
URL: http://vanliigtjej.blogg.se/
Postat av: Becca ❤

9 dagar sen nuu juu :( jag blir deprimerad av att det aldrig kommer något nytt! Hihi. Skriv så tangentbordet glöder! :D

2011-04-21 @ 20:11:01
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: anna

hallå skulle inte du skriva nu DIREKT? ;s

de finns ju inge inllägg här å du skrev igår!snart slutar ja bevaka er!

2011-04-21 @ 21:19:01
Postat av: issa

hej,

jag förlåter dig och som mirre sa... men kommigen vi vill ha nästa del NU det är så spännande! plllzz

ps. jag har läst andra bloggar och denna är den bästa!!! ( ja tycker vi försänar ett lååångt kappitel :) )

2011-04-25 @ 09:41:37
URL: http://mirreissabieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi förlåter dej:) men lägg gärna in en ny del snart:D

2011-04-25 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0